0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :

بارهای خازنی مینول

بارهای خازنی مینول

چگونه از یک منبع تغذیه برای تغذیه یک بار خاص استفاده کنیم؟ (بار خازنی، بار القایی، بار دینامیکی، بار پیک)
بارهای خازنی را می توان به شکل های مختلفی یافت: بانک های خازنی، باتری ها و e.

بارهای خازنی را می توان در اشکال مختلف یافت: بانک های خازن، باتری ها و حتی خود منابع تغذیه به عنوان بارهای خازنی در نظر گرفته می شوند. مشکل اصلی که می‌تواند در چنین نوع باری ظاهر شود، هنگام راه‌اندازی PSU است: یک خازن تخلیه‌شده اساساً مانند یک اتصال کوتاه در هنگام راه‌اندازی عمل می‌کند، بنابراین ممکن است خروجی را اضافه بار کند.

یک راه حل این است که مقاومت های محدود کننده جریان را به صورت سری با بار خازنی اضافه کنید تا جریان خروجی را محدود کنید، یا یک منبع تغذیه با نوع حفاظت اضافه بار "محدود کننده جریان ثابت" انتخاب کنید. به این ترتیب منبع تغذیه به طور خودکار جریان را به سطح مشخصی که در مشخصات ذکر شده محدود می کند:

overload
مشخصات سری SPV-150

برای بارهای القایی، موتورها هنگام راه اندازی به جریان بالایی نیاز دارند، بنابراین یک منبع تغذیه با قابلیت حداکثر توان توصیه می شود (یا یک PSU با نوع حفاظت اضافه بار محدود کننده جریان ثابت).

مسئله اصلی بارهای دینامیکی افت ولتاژ خروجی است. اگر گام بار بسیار زیاد و طولانی باشد، ممکن است بتواند خازن های خروجی را به طور کامل تخلیه کند و سپس افت ولتاژ یا ریپل زیاد در خروجی ایجاد کند. اگر فرکانس تغییرات بار به اندازه کافی زیاد باشد، احتمال وقوع این نوع مشکل کمتر است (لطفاً برای اطلاعات بیشتر به گزارش های تست مراجعه کنید). یک راه حل می تواند قرار دادن خازن های اضافی بین منبع تغذیه و بار باشد.

برخی از برنامه ها ممکن است نیاز به کشیدن جریان های اوج کوتاه از منبع تغذیه داشته باشند. اگر نوع حفاظت اضافه بار PSU حالت سکسکه یا محدود کننده جریان ثابت باشد، نمی تواند پیک جریان مورد نیاز بار را تامین کند. برخی از منابع تغذیه ما دارای توانایی اوج قدرت هستند که آنها را برای این نوع برنامه ها مناسب می کند. (به عنوان مثال سری HRP-150N)

hrp jadval


برای منابع تغذیه قاب باز با قابلیت پیک، کاربر باید به منحنی‌های کاهش‌سنجی مراجعه کرده و الزامات حرارتی را بررسی کند (ممکن است به یک فن نیاز باشد).

 

خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
لیست محصولات آماده فروش
بازگشت به بالا