0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :

داستان مینول

داستان مینول

داستان مینول

در سال 1982، بنیانگذار MEAN WELL، آقای جری لین، MEAN WELL ENTERPRISES را برای تولید محصولات منبع تغذیه سوئیچینگ سازگار اپل و IBM تأسیس کرد. نام تجاری اصلی "MEAN WELL" از فرهنگ لغت انگلیسی او گرفته شده است. "MEAN WELL" به معنای "نیت خوب داشتن" است.
 

این معنا با اعتقاد شخصی آقای لین سازگار است - اینکه کسی که فکر درست، نیت خوب دارد و یک تجارت قانونی را اداره می کند، می تواند پافشاری کند و به یک هدف عالی دست یابد. 

در سال 1986، سفارشات OEM/ODM تایوان از صنعت الکترونیک در حال رونق بود، با این حال، MEAN WELL به تدریج این مدل تجاری را کنار گذاشت و تصمیم گرفت نام تجاری خود را پرورش دهد. مینول شروع به توسعه منابع تغذیه سوئیچینگ استاندارد کرد و توجه بیشتری به کیفیت و قابل اعتماد بودن داشت. MEAN WELL به معنی "منبع تغذیه سوئیچینگ با کیفیت" است، این شعار در واقع توسعه اصلی شرکت است. ما بهترین منابع تغذیه با کیفیت را بر اساس تعهد خود به اخلاص ارائه می دهیم، به طوری که مشتریان ما احساس می کنند می توانند به برند "MEAN" اعتماد کنند. خوب." MEAN WELL نشان دهنده "علامت قابلیت اطمینان" است.
 

1988 شرکت MEAN WELL در Banqiao


در سال 1993، MEAN WELL ISO9001 و مدیریت کیفیت جامع (TQM) را پیاده سازی کرد. مینول یک سیستم کیفیت کامل ایجاد کرد و ISO9001 را به دست آورد. علاوه بر این، یک کمیته TQM تشکیل شد تا خط مشی کیفیت MEAN WELL و اصول شرکتی را به وضوح تعریف کند. روح برند و کیفیت مورد نیاز، عمیقاً در کار روزانه ما نفوذ می کند.


خط مشی کیفیت و اصول شرکت MEAN WELL


در سال 1997،  CIS (سیستم هویت شرکتی) خود را اصلاح و شعار جدیدی را طراحی کرد - شریک قدرت قابل اعتماد شما. مینول بدون شک هسته رقابت خود را پرورش می دهد - P، Q، C، D، S، R (محصولات، کیفیت، هزینه، تحویل، خدمات و رابطه قابل اعتماد).  همچنان به ارائه منابع تغذیه قابل اعتماد به مشتریان در دراز مدت ادامه می دهد و به شریک برق قابل اعتماد آنها تبدیل می شود.


در سال 2010، MEAN WELL عنوان "برندهای برتر تایوان 2010" را توسط دفتر تجارت خارجی تایوان (BOFT) دریافت کرد. هدف از برگزاری این مسابقه تشویق شرکت‌های داخلی تایوان برای ساخت برند خود است. MEAN WELL مفتخر است که این جایزه را دریافت می کند که ما را برای تلاش ها و دستاوردهای بازاریابی در ترویج و پرورش نام تجاری "MEAN WELL" بسیار تشویق می کند.

 

aboutStory

درج نظر
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
لیست محصولات آماده فروش
بازگشت به بالا